fleurreijngoudt.reismee.nl

Reis + adres

Dag luitjes daar in Holland..

na veel pijn en moeite dan toch eindelijk mijn eerste blog! De busreis ging voorspoedig, maar was erg apart. Ik voelde me net een vluchteling tussen allerlei buitenlandse gezinnen. Maar uiteindelijk kwam ik dan toch in Londen.

In Londen ontmoette ik Karin. Een erg aardig meisje met een Noordelijk accentje. Samen zijn we van Londen naar Bournemouth gegaan en daar hebben we onze huisbazen gebeld. Haar huisbaas kwam haar halen en ik moest lopen, want mijn kamer was only five minutes walk from the busstation. Maar de huisbaas van Karin was zo vriendelijk om mij en al mijn spullen even naar

FLAT 8 PINELANDS
18 KNYVETON ROAD
BOURNEMOUTH, BH 1 3QN

Eenmaal in mijn kamer was alleen Miss Thompson there. Al mijn huisgenootjes waren werken of de hort op. Miss T was erg aardig tegen mij en liet me het huis zien.
Een slaapkamer voor mij en een Frans meisje en een slaapkamer voor nog twee Franse meisjes. Een kleine 'huiskamer' met een bank, een stoel, een eettafeltje en een radio/cd speler.
Verder een badkamer met bad, pauper douche en wc en een keuken, die is wel oke.

Na het installeren van mijn kamer ben ik een stukje gaan wandelen en ontmoette ik Karin again. So we walked around togheter. Langs het strand en onze hotels. Mijn hotel is kneiter groot en duur en mooi enzo.. Daarna nog even naar de supermarkt voor wat te eten en toen ik thuis kwam was my roommate there. She was a little ill, but very nice. En daarna kwamen de andere twee Franse meiden. Eentje lijkt erg op Jil Jansma. Super grappig en de ander is ook erg aardig maar die gaat morgen al naar huis dus daar hecht ik me maar niet aan.

Na met zijn vieren een wijntje te hebben gedronken ben ik lekker mijn bed in gegaan.

Vanmorgen half 10 opgestaan. Ontbeten, gedoucht (je moet op je knieen in bad gaan zitten om te douchen..) en mijn spullen gepakt. Om half 11 karin ontmoet bij de rotonde en samen naar school gelopen. Samen met 3 andere meisjes deden we de test en ik moet nu elke maandag en woensdag van half 3 tot half 5 naar school.

Na school hebben we een bankaccount geopent, ben ik langs mijn werk geweest - waar ik morgen om half 9 mijn eerste werkdag heb en heb ik een Engelse simkaart gekocht dus over 24 uur heb ik een ander nummer.. Ik denk dat ik nu al blut ben namelijk. Alles is stervens duur en net als bij Len Verdel bevindt zich hier ook het verscheinsel - geld verdampt als water!

Verder is alles oke. Karin heeft wel internet in haar kamer dus hopelijk kan ik een paar keer bij haar achter de computer, want dit is me veel te duur voor iemand die voor 80 euro wireless internet heeft aangeschaft! Narigheid..

Till so far for now...............
Everything is oke here!


Goodbye and big kisses from Bournemouth

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active