fleurreijngoudt.reismee.nl

Ready

Yeahh

Ik ben er klaar voor. Wat een troep heb je nodig voor die paar maandjes. Ik kreeg het echt niet allemaal in mijn tasje. Gelukkig is mijn moeder zo'n lekker handig ding en heeft ze me (nadat ik zowat een zenuwinzinking kreeg) geholpen met proppen.

- Eline, het is dus toch nog goed gekomen en heel erg bedankt voor je lieve kusje!
- Nous, Stash en Ber, jullie ook bedankt voor de theedate van gisterochtend.
- Alle odessa-gangers van donderdagavond, erg bedankt voor de leuke avond en Marsje voor t bobben..
- Tante Ellen en familie, heel erg bedankt voor de lieve kaart en cadeautje. Hij zit in mijn koffer en ik vermoed dat ik mede dankzij dat geschenk vol nieuwe wijsheden terug kom.
- Charissa en Kim, jullie liefdevolle mailtjes verdienen het om hier nog even genoemd te worden. Dankjewel..
- Pat, oma, Huup enzo lief dat jullie belde om gedag te zeggen en ik heb je nr opgeslagen hoor ome Patrick.

- Verder alle rest die ik niet vergeten ben, maar niet speciaal vermeld omdat ik anders alsnog mijn bus mis, heel erg bedankt en tot over 4 maandjes..

Ennuh.. papa, mama en Daantje, ik zal jullie stiekum heus wel een klein beetje missen hoor!


Zodra ik gearriveerd ben en mijn laptop internet heeft gevonden laat ik een berichtje voor jullie achter om te melden dat ik veilig ben aangekomen!



xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active