fleurreijngoudt.reismee.nl

Het gaat dan toch echt gebeuren!!

Lieve vaders, moeders, broers en zussen, vrienden, familie en kennissen..

Na lang wachten heb ik dan toch eindelijk bericht ontvangen van Travel Active! Zij hebben een plekje voor mij gevonden in het toeristische kustplaatsje Bournemouth.

Bezigheden
Ik ga daar werken in een Menzies Carlton Hotel, waar vooral veel zakenlui zitten zodat het er het hele jaar door 'druk' is. Het hotel staat op de EastCliff van Bournemouth met uitzicht op zee. Ik zal beginnen in de housekeeping en me voornamelijk bezighouden met de roomservice.

Gedurende mijn verblijf in Engeland zal ik 5 uur per week naar school gaan (om nieuwe mensen te ontmoeten en om nog beter Engels te leren). Na verloop van tijd, wanneer ik het Engels aardig onder de knie heb, bestaat de mogelijkheid dat ik de housekeeping verlaat en achter de bar of in het restaurant kan werken.

Verblijfplaats
Ik word op zondag 6 januari verwacht in Bournemouth. Daar heb ik een appartement op 10 minuten lopen van het hotel en van mijn school. De kamer deel ik met een ander meisje die ook deelneemt aan een van de Travel Active programma's. Ik weet nog niet uit welk land zij komt...

Vlucht
Ik ben nu hard op zoek naar de goedkoopste vlucht richting Londen Gatwick, vanwaar ik nog een twee uur durende busreis moet maken naar Bournemouth.

Van mijn contactpersoon bij Travel Active heb ik een emailadres gekregen van Karin. Een meisje die ook op 6 januari in Bournemouth verwacht wordt. Zodat we misschien samen kunnen reizen. Wie weet gaat dit gebeuren, maar ik vind het ook geen probleem lekker alleen te reizen. Dat stond toch eigenlijk al in de planning..

Terugreis
Hoogstwaarschijnlijk vlieg ik terug op zondag 30 maart. Dit betekent niet dat ik dan weer thuis ben, want op 2 april stap ik samen met Charlotte van Grieken weer op het vliegtuig richting Sint Maarten. Hier zullen wij tot 23 april vertoeven. Wat betekent dat ik op donderdag 24 april echt weer thuis ben!

Tot slot
Dit was het eigenlijk voor nu. Zodra ik weet hoe laat ik vlieg laat ik dat nog even weten. Ik vermoed dat ik ook nog wel een nieuwjaars/afscheidsborreltje geef, maar ook hier zal ik jullie nog wel even van op de hoogte stellen, mocht het daadwerkelijk plaatsvinden.

Ik hoop dat ik al jullie emailadressen heb toegevoegd! Zo niet.. dan weet je het waarschijnlijk ook niet haha.. maar ik zal mijn blogs ook op mijn hyves zetten.

Oja, fijne feestdagen natuurlijk allemaal en een gelukkig nieuw jaar!

xx Fleur

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active